söndag 23 januari 2011

Frånvaro

Ni tycker kanske vi lyst med vår frånvaro...och ja jag håller på att bli galen på vår kamera, så det är något jag ska införskaffa. Dock har vi haft mysig skön sex, men också vilat lite...men nu är det slut vilat, är så kåt så jag knappt kan sitta ner. Sen har vi lite roliga saker på gång, för det är dags att utöka antalet fittor och kukar till 2 istället för 1. Det är alltid skönt och underbart emellanåt, men det är inom den närmsta framtiden, men när vi väl är där ska jag allt se till att fota så ni får lite att titta på (ja ska skaffa en ny kamera tills dess). MEN ikväll ska vi  göra ett nytt försök att få något att bjuda er på imorgon.

2 kommentarer:

  1. Riktigt trevlig bild. Ser verkligen fram emot att få se bilder av fyra personer som är stygga på samma gång. :)

    SvaraRadera
  2. Härligt, fint med bilder och det tänder en onekligen.
    Hoppas på många kåta fina berättelser med runda upphetsande ord.
    Jag längtar också efter att få kuk, kanske mannen och vår lekkamrat.
    n.n

    SvaraRadera