onsdag 19 januari 2011

Suga....

Igår skulle jag ju få till nåt för min käre man, dock ville jag inte att han skulle vara medveten om vad som hände. Så jag band för hans ögon och band försiktigt fast hans händer. Och där låg han, precis som jag vill ha honom. Jag smyger ut i köket och tar fram en isbit som jag stoppar i munnen, går sedan in till honom och börjar kyssa honom över hela kroppen, min tunga med isbit leker från hans fotknölar och upp mot ljumsken virvlar fort förbi hans kuk som redan börjat svara, jag gör samma sak med andra benet. Jag är noga med att inte ens nudda vid kuken som vid det här laget redan är riktigt hård.
Jag hämtar en ny isbit och stoppar i munnen och kyssar nu hans hals ner mot magen, tungan leker runt naveln en liten stund, ned mot hans hårda kuk. Tungan leker med pungen och sakta nedifrån och upp slickar jag hans kuk. Kåtsaften rinner och han stönar högt.
Jag är själv så våt så det glänser om min nyrakade fitta. Jag tar av honom ögonbindeln och gränslar hans ansikte, med lagom avstånd så han inte kan nå min fitta med tungan utan bara titta. Se men inte röra.
Jag böjer mig fram och tar hans hård kuk djupt i munnen och börjar suga. Jag suger och låter kuken komma långt ner i halsen. Det dröjer inte innan han släpper sin sats i min mun.
Jag vänder mig om kysser han djupt samtidigt som jag lossar hans händer som snabbt försöker komma åt min våta fitta......
Jag ler och säger....imorgon kanske du får smaka på den :)

5 kommentarer:

  1. Bind fast din man, å låt.. tvinga mig suga hans kuk ;)

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt det låter! Tänk om du och jag kunde göra det ännu skönare för honom...hade älskat det!
    /Ulle

    SvaraRadera
  3. Anonym: Skulle garanterat uppskattas, även jag skulle älska det :)

    Tokflingan: :)

    SvaraRadera
  4. Att retas så där är ju elakt, men också helt underbart att bli utsatt för!

    SvaraRadera