måndag 10 januari 2011

I helgen var det fest

Ikväll ska det bli fest.  Står i duschen och gör mig fräsch. Allt ska vara lent och mjukt och så ska man dofta sådär alldeles lagom lockande. Kan inte låta bli att smeka mina bröst och känna hur vårtorna styvnar och fingrarna letar sig ner mot min nyrakade fitta. Genast startar fantasin att leka med min hjärna, och mina fingrar smeker klittan mjukt och försiktigt, ett stön kommer ur mina läppar. Ena handen leker med mitt bröst och den andra mín fitta.
Tänker på min man och hans hårda stora kuk, hur han brukar komma in till mig i duschen och ta mig både hårt och mjukt (hur det nu kan gå till) men det är så skönt. Mina fingrar letar sig in i fittan och jag kör de ut och in. Samtidigt leker fantasin att en tjej är med och samtidigt slickar min fitta när min man tränger in i mig bakifrån.
Åhhhhhhhh det dröjer inte innan min orgasm är där……och det är dags att komma till verkligheten. Tvättar av mig , torkar mig…och gör allt som hör till efter en dusch….tar på mig parfymen som gör männen tokig, sätter på mig mina nya sexiga underkläder, och hoppar i min tajta korta klänning och går ut till maken som ler och frågar om det var skönt med en dusch.
Du anar inte svarar jag med ett stort leende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar