torsdag 6 januari 2011

Tvättstugan

Tvättid. Usch vad jobbigt. Och dessutom när tvättkorgen rinner över. Men, men….bara att bita i det sura äpplet och hugga i och bege sig ner till källaren. Står där och sorterar tvätt i olika maskiner. En strumpa där, en t-shirt här i en oändlig ström. Tråkigt som attans. Vad ska vi äta för mat idag? Fan vilken huvudvärk jag har! Undrar om….oooops! En hand kommer bakifrån och greppar mitt skrev. Vänder mig om och får se Anette stå där och le oskyldigt som om hon blivit ertappad med handen i kakburken. Hon masserar mig utanpå byxorna och jag försöker avbryta henne.
- Tänk om nån kommer.
- Ja. Och? säger hon innan hon kysser mig.
Jag besvarar kyssen och känner samtidigt att det växer i byxorna. Plötsligt upphetsad över att det kan komma någon när som helst blir jag djärvare. För ner ena handen i skrevet på hennes mysbrallor och börjar smeka hennes fitta. Hon suckar till svar. Så står vi ett tag och kysser och smeker varandra innan hon frigör sig, går ner på knä, drar ner mina byxor och tar min kuk i sin mun.
Hon vet att jag blir galen när hon suger mig och jag klarar mig inte länge innan jag milt avbryter henne. Jag drar upp henne till stående igen och föser henne baklänges till bänken där jag brukar sortera tvätten. Då är det min tur. Jag sätter henne på bänken och börjar dra av henne byxorna. Va!? Inga trosor! Detta var minsann planerat in i minsta detalj, tänker jag, mer upphetsad än jag varit på länge. Ställer mig på knä och lägger upp hennes ben på mina axlar. Med hjälp av fingrarna särar jag på hennes läppar och ser att hon är plaskvåt. Böjer mig fram och låter tungspetsen nudda klittan. Reaktionen är ögonblicklig. Som om hon träffats av blixten skälver hon till i hela kroppen. Då övergår jag till att slicka ivrigare med mer målmedvetenhet. Cirkla runt över klittan, ner till hålet och tillbaka igen. Mmmm…..hon smakar så gott. Tar högerhandens pek- och långfinger och trycker in dom i henne samtidigt som jag slicker klittan. Hon suckar och stönar.
- Åhh…jaaa….mer! uppmanar hon mig.
Jag ökar intensiteten och inom kort går det för henne. Innan orgasmens vågor lämnat henne, reser jag mig upp och kör in min hårda kuk i hennes skälvande fitta och börjar knulla henne snabbt, medveten om att vi hållit på ett tag och risken att bli påkomna ökade för varje sekund. Tanken på detta gör att jag kommer.
Jag drar ut kuken och sprutar min heta sperma på hennes fitta och mage. Flåsande lutar jag mig fram och hänger så ett tag. Vi kysser varandra hett och uttalar ömhetsbetygelser innan jag tar en handduk och torkar bort det jag kletat ner henne med.
Vi drar upp våra byxor, slår på tvättmaskinerna då Anette spjuveraktigt ler mot mig och säger:
- Jaha, då måste man ner om en timme igen då.
Vi ser på varandra och brister ut i skratt.
Att tvätta är helt plötsligt en väldigt angenäm upplevelse!

2 kommentarer:

  1. Härlig sväng i tvättstugan, då vet man vad man har att vänta sig.

    SvaraRadera
  2. Helt underbart var det, spänningen höjer även njutningen

    SvaraRadera